Betaling

De betaling vindt plaats via IDEAL

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je dinsdag t/m zaterdag voor 16 uur bestelt, dan wordt de bestelling de zelfde dag nog verzonden. Zondag en maandag zijn we gesloten.

Alle webshop bestellingen worden standaard verstuurd via TNT Post. Ginger haar informeert je van te voren per e-mail wanneer de bestelling aan TNT post zal worden aangeboden. Je ontvangt tegelijkertijd een persoonlijke code inclusief een link waarmee op de website van TNT Post de status van de bestelling gevolgd kan worden (track and trace).

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling in huis is?

Indien een artikel voorradig is ontvang je binnen gemiddeld  2-3 werkdagen je bestelling.

De levertijden gelden als indicatie en niet als exacte termijn. Ginger is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden0

.

Termijn van levering

Indien Ginger haar  je bestelling niet binnen 30 dagen kan leveren dan kun je je bestelling kosteloos annuleren.

Ruilen en retouren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Ook mag het artikel niet gebruikt zijn. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via shop@gingerhaar.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Terugsturen
Terugsturen van een bestelling kan als volgt:
1. Vul het retourformulier in.
2. Leg het artikel, ongebruikt, in haar originele verpakking terug.
3. Lever het pakket, goed afgesloten, in bij een postkantoor.
4. Bewaar het verzendbewijs en de barcode goed.

Het verzendbewijs met de barcode is je verzekering voor verzending, zonder dit bewijs kan Ginger niet tot uitbetaling over gaan.

 

 

Heeft u een klacht?

Indien je  bij ontvangst bemerkt dat het afgeleverde niet overeenkomt met je bestelling dien je binnen 3 dagen contact op te nemen via shop@gingerhaar.nl. Klachten worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 2 werkdagen afgehandeld.

 

Vragen

Vragen of advies nodig?
Vragen over ruilen/retour? Of gewoon een vraag over de producten wij helpen u graag!

shop@gingerhaar.nl

 

 

Bereikbaarheid

Ginger
Willem van Noortstraat 178
Telefoonnummer: 030 6368786

Bereikbaarheid en openingstijden Salon.

Maandag gesloten
Dinsdag van 11:00 tot 18:00
Woensdag van 10:00 tot 18:00
Donderdag van 11:00 tot 18.00
Vrijdag van 10:00 tot 18.00
Zaterdag van 10:00 tot 17:00

Het kan zijn dat de telefoon niet direct wordt opgenomen, omdat er op dat moment een klant wordt gekipt.

Privacybeleid

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Ginger. U dient zich ervan bewust te zijn dat Ginger niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Ginger respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren.  Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Pin It on Pinterest

Share This